Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu https://www.lccdp.cz/

Provozovatel e-shopu, Společnost LCC domácí péče, s.r.o., se sídlem Velkopřevorské náměstí 488/5, Praha 1, 118 00, IČO 276 28 418, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 119979 (dále jen „Pronajímatel“)

Kontakt a adresa společnosti:

Velkopřevorské náměstí 488/5

118 00 Praha 1

Telefon: +420 601 572 940

e-mail: iva.machova@lccdp.cz

Provozovna k možnému osobnímu odběru (po předchozí domluvě):

Business Centrum Zálesí

Pod višňovkou 1663/19, 140 00 Praha 4 – Krč

Budova D

Kontakt pro podporu objednání zdravotnické pomůcky:

Telefon: +420 771 274 143

e-mail: pomucky@lccdp.cz

Pronajímatel provozuje internetový portál na webové adrese  https://www.lccdp.cz/  (dále i jen jako „e-shop“), který nabízí pronájem zdravotních pomůcek. Pronajímatel je podnikatel,
který poskytuje domácí zdravotní péčí (ošetřovatelskou péčí), terénní sociální služby (pečovatelská služba, osobní asistence, odborné sociální poradenství) a provozuje půjčovnu zdravotních pomůcek.

Užívání e-shopu, vytvoření objednávky k pronájmu zboží nabízeného na e-shopu a vztahy vzniklé mezi pronajímatelem a nájemcem do doby uzavření nájemní smlouvy se řídí těmito všeobecnými obchodními podmínkami a zákonem č. 89/2012 Sb., v platném znění.

  1. Registrace
    1.  V našem e-shopu není povinná žádná forma registrace.
  • Saturovaná místa doručení
    •  Pronajímatel doručuje do následující lokalit: Hlavní město Praha a Středočeský kraj.
    • V mimořádných případech lze po telefonické individuální dohodě doručit zdravotní pomůcku také mimo lokalit uvedených v bodě 2.1.
  • Vytvoření objednávky na pronájem zdravotních pomůcek a uzavření nájemní smlouvy
    • Vytvoření objednávky k pronájmu zdravotních pomůcek, včetně vyplnění údajů potřebných k vytvoření objednávky, fakturaci, způsobu doručení, doplňkových informací, probíhá prostřednictvím e-shopu, sekci košík, kde jsou k dispozici informace o:

–      zboží

–      ceně

–      způsobu úhrady kupní ceny zboží

–      údaje o požadovaném způsobu doručení zboží

–      informace o nákladech spojených s dodáním zboží

  • Objednáním zdravotních pomůcek v našem e-shopu však nedochází k uzavření smluvního vztahu. Zákazník si po získání informací o požadovaném zboží může prostřednictvím našeho e-shopu vytvořit nezávaznou objednávku, na základě,
    které dojde k rezervaci zboží. Objednávka může být následně po vzájemné konzultaci do podpisu nájemní smlouvy upravena.
    • Závazným momentem objednávky je oboustranný podpis nájemní smlouvy a protokolu o předání předmětu nájmu.
    • Podpis nájemní smlouvy a předávacího protokolu probíhá osobně. Z tohoto důvodu není možné dodání například PPL službou, jelikož je nutný přímý kontakt a ztotožnění osoby, která oba výše zmíněné dokumenty podepisuje.
  • Podmínky dodání zboží
    • Vytvoření objednávky v e-shopu v sekci košík.
    • Dohodnuté podmínky dodání a jejich oboustranná akceptace.
  • Platební podmínky
    • Nájemné za první měsíc nájmu zdravotní pomůcky (ucelený měsíc dopředu) je hrazen předem, a to nejpozději při převzetí zboží (zdravotních pomůcek).
    • Úhrada uceleného měsíce nájmu dopředu je možná při převzetí zdravotnických pomůcek prostřednictvím QR kódu uvedeného na faktuře nebo hotovostně.
    • Další úhrady nájemného preferujeme převodem na účet Pronajímatele na základě elektronicky zaslané faktury na v objednávce uvedený e-mail Nájemce.
    • Pokud není převod na účet Pronajímatele ze strany Nájemce možný, lze po předchozí domluvě dohodnout jiný způsob měsíční úhrady.
    • Nájemné zdravotních pomůcek je hrazeno vždy předem, tj. v měsíci, který předchází měsíci, za který se nájemné hradí, vždy za ucelené měsíční období od dodání zboží
      (např. 18.4.2024 – 18.5.2024) ve kterém byl předmět nájmu/zdravotní pomůcky využíván. Nájemné je tedy hrazeno za každý započatý měsíc v celém rozsahu, bez ohledu na to, zda byl předmět nájmu/zdravotní pomůcky v průběhu uceleného měsíce vrácen.  
    • Cena dopravy není zahrnuta v ceně nájemného, přičemž cenová kalkulace výpočtu
      km vychází z paušální ceny cesty tam i zpět, při dodání a následně převzetí předmětu nájmu zdravotní pomůcky, jednotlivých okresů saturovaného území.
    • Cena montáže a demontáže je rovněž účtována odděleně a je účtována pouze v případě objednávky el. polohovacího lůžka, které nelze ze strany Nájemce samostatně vyzvednout a je vždy spojena s dodáním a instalaci ze strany Pronajímatele.
    • Úhrada jistoty předmětu nájmu zdravotní pomůcky není ze strany Pronajímatele požadována s ohledem na to, že půjčení předmětu nájmu zdravotní pomůcky je spojeno s pomocí lidem, kteří se ocitnou ve složité životní situaci a společnost má za to,
      že Nájemce nebude zneužívat předmět nájmu zdravotní pomůcky ke svému nezákonnému obohacení a případné škody spojené s vlastním užíváním předmětu nájmu zdravotní pomůcky uzná a v plném rozsahu uhradí.
    • Nájemce nese odpovědnost za stav předmětu nájmu, pokud během nájmu dojde
      k výraznému znečištění nebo poškození předmětu nájmu zdravotní pomůcky, Pronajímatel bude požadovat náhradu škody nebo obnovu původního stavu na náklady Nájemce.
  • Nájemní smlouva
    • Nájemní smlouva o předmětu nájmu zdravotní pomůcky, není žádnou z forem splátkového prodeje, leasingu, nebo jiných forem splácení. Jedná se výhradně o nájem zdravotní pomůcky bez vzniku jakéhokoliv vlastnického práva nájemce.
    • Smlouva je uzavírána na dobu neurčitou, přičemž je možné ji kdykoliv ukončit.
    • Ukončení smlouvy je spojené s datem, kdy končí sjednané měsíční nájemné.
    • Pokud chce nájemce po prvním měsíčním nájmu pokračovat je potvrzením pokračování nájmu ze strany nájemce zaplacená úhrada následujícího měsíčního nájemného.
    • Plná verze vzorové nájemní smlouvy je dostupná k seznámení níže v zápatí těchto stránek.
  • Doručení a převzetí zdravotnických pomůcek
    • Převzetí zdravotních pomůcek lze vyjma el. polohovacích lůžek uskutečnit po předchozí dohodě v prostorách Pronajímatele, nebo je možné dohodnout doručení předmětu nájmu zdravotních potřeb na uvedenou adresu ze strany nájemce.
    • Výjimkou jsou el. polohovací lůžka a antidekubitní matrace, které s ohledem eliminace rizik a bezpečnosti instalace ze strany odpovědné osoby Pronajímatele vůči Nájemci, zajišťuje výhradně Pronajímatel.
  • Práva z vadného plnění
    • Pronajímatel odpovídá Nájemci za vady zjevné, skryté i právní, které předmět nájmu vykazuje při jeho převzetí Nájemcem. Pokud se předmět nájmu ukáže nezpůsobilým k obvyklému užívání, má Nájemce právo požadovat po Pronajímateli odstranění vad tomu bránících, nebo předmět nájmu vrátit a žádat po něm odevzdání jiné věci, kvalitativně a funkčně shodné s předmětem nájmu.
    • Opravy a servis předmětu nájmu zdravotních pomůcek, jsou zajišťovány prostřednictvím Pronajímatele.
    • Nájemce je povinen neprodleně po zjištění závady, tuto oznámit telefonicky
      nebo mailem Pronajímateli.
    • V případě, že se jedná o poškození předmětu nájmu zdravotních pomůcek, které byly způsobeny Nájemcem, jdou náklady na opravu k jeho tíži.
    • Reklamace předmětu nájmu zdravotnických pomůcek je možné uplatnit telefonicky
      na čísle +420 771 274 143 nebo na e-mailu pomucky@lccdp.cz
    • LCC domácí péče, s.r.o. se zavazuje neprodleně vadu předmětu nájmu posoudit
      a v případě výrobní závady bezplatně odstranit, případně nahradit vadu na předmětu nájmu zdravotnické pomůcky. Je však důležité poznamenat, že vady způsobené nesprávným používáním nejsou v bezplatném odstranění zahrnuty. V takovém případě hradí škodu a spojené nezbytné náklady Nájemce.
  • Stížnosti
    • V případě nespokojenosti s plněním podmínek závazků Pronajímatele nebo jeho jednáním je možné podat písemně stížnost na adresu:

LCC domácí péče, s.r.o.

Velkopřevorské náměstí 5/488, 118 00 Praha 1

  • V případě sporu mezi Spotřebitelem a Pronajímatelem může Spotřebitel využít možnosti mimosoudního řešení spotřebitelského sporu u České obchodní inspekce (http://www.coi.cz). Pravidla postupu řešení spotřebitelského sporu jsou uvedena
    na stránkách České obchodní inspekce. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
    je rovněž možné vést u Evropské komise na webových stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

VOP jsou platné od 1.9.2024

Nákupní košík0
Košík je prázdný!
Pokračovat v nákupu
0